Pages

Ads 468x60px

Wednesday 6 May 2015

Fasa Ke-3 Persaraan; Sambutan Birthday Pengarah

4 Mei 2015, 11.00pm-1.00am;



























































Kata- Kata Pengarah yg kami sayangi;

Kvkenians, saya nak ucapkan terima kasih kepada semua kerana mengadakan 3  majlis utk persaraan saya. Saya sangat terharu dan rasa sangat disayangi.  mohon halalkan semuanya . pasti ada kutipan utk beli hadiah yg saya terima hari itu. makanan saya lgi..aduii.saya sangat terhutang budi. Pljar waktu mlm bgi hadiah lgi. Aduh. Sgt terpesona dgn persediaan dan siap lgi dgn bunga api. Terkejut saya! I miss  working but everything needs to end. Saya pun ada 4 tawaran kerja sebelum saya bersara lgi tpi saya memilih utk berehat dulu. Klu tak cukup duit nnti jual baja kompos saja! Ha ha. Its a privilege to have worked with  such amazing staff. Saya mohon maaf jika terdapat tutur kata dan perbuatan saya yg menyinggung perasaan. Lenangan betsama tidak akan pudar dalam kenangan. The best in my life! Teruskan kecemerlangan. Saya akan terus bersama anda di belakang...

Kvkenians;
ketika kita menanam padi , rumput ikut tumbuh.
Tapi saat kita menanam rumput tiada pernah tumbuh padi.

Dalam melakukan kebaikan
terkadang
Hal yg buruk turut menyertai.
Namun saat melakukan keburukan, tidak ada kebaikan bersamanya

Jgn pernah bosan utk berbuat baik
Meskipun tidak sempurna di mata manusia
Asalkan dilakukan ikhlas keranaNya

Sungguh itu akan kelihatan sempurna di sisi Tuhan yg maha esa.

Cheers kv kenians! Remember that i will always love each and every one of you.💕💖💞

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

:-)

:-)

Lalalalaaaa~

Sample text

Comel


:-)

Penafian

Hakcipta Terpelihara © 2013 DiarykuPurple
Blog Diarykupurple tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada blog ini. Semoga bermanfaat.

Hohohooo~

SHOUT BUSUK : Start !-->