Pages

Ads 468x60px

Sunday 14 April 2013

Ceramah Teknik Mahir Mengarang BM SPM vs Berita Yang Menyedihkan :(

Seawal 5.30pg kmi bkumpul di KV keningau. Jam 6 bertolak ke SM. St Michael Penampang.




Sebelum bertolak, kami di kejutkan dgn berita keadaan kesihatan Cikgu yg sgt kmi hormati & sayangi. Berita ini disampaikan sendiri oleh Pengarah kami. Bertolak jua dgn linangan air mata dan iringan doa semoga cikgu Muji cpt sembuh dan kesihatannya dikembalikan Allah..Sesungguhnya kita tiada daya upaya melainkan dgn izinNya..Ya Allah, kasihanilah cikgu Muji dan keluarganya doa kami tiada hentinya..

Berbalik kpd Teknik Mengarang, rupanya penceramah tersebut seorang yang hebat. Beliau ialah Tn.Hj Ishak Md Shah iaitu guru BM yang berpengalaman luas dlm mengendalikan ceramah dan bengkel mengarang peringkat SPM , beliau telah mengendalikan lebih 500 siri ceramah teknik mengarang untuk pelajar dan guru di seluruh negara , Panel tetap dengan SASBADI Sdn Bhd dlm terbitan buku-buku siri NEXUS, VISTA, XPRESS PRO , TARGET, BRAVO, BOOSTER, JUARA dan sampel jawapan SPM 2005-2011. Buku-buku ini turut digunakan oleh pelajar-pelajar KV Keningau sebagai buku kerja selama ini. Satu pengalaman menarik bertemu dengan beliau sendiri dan sempat lagi bersembang di kantin sekolah.  Beliau turut menghasilkan 13 modul pembelajaran kendiri sejak 1997.  Blog beliau ialah http://ishakmdshah.blogspot.com . Beliau bertugas di SM Teknik Alor Setar, Kedah.



En. Ishak Mohd. Shah









 



 















 
 





 



Antara guru & pelajar yang menyertai ceramah tersebut




Sebelum balik, sempat jalan-jalan di Centre Point, KK...
 

1 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

:-)

:-)

Lalalalaaaa~

Sample text

Comel


:-)

Penafian

Hakcipta Terpelihara © 2013 DiarykuPurple
Blog Diarykupurple tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada blog ini. Semoga bermanfaat.

Hohohooo~

SHOUT BUSUK : Start !-->